tisdag 8 november 2011

so long!

Har knappt tid att reflektera längre.
Jag älskar att ha mkt att göra för så fort jag stannar upp så...
Klarar knappt av att ligga på soffan. Får panik.
Så... jag tar farväl av bloggen!
Jag bara klagar när jag skriver.. så då slutar jag kanske klaga!

min hälsomånad gav mig massvis! & jag kommer fortsätta för min mage har aldrig mått bättre!
och underbart att se resultat...
Och jag tar hand om mig!!! säger nej mer än ja... underbart!
Jobbet rullar på, jag har insett att jag inte kan förändra längre så frågan är hur länge jag blir kvar.
Min dans flyttar vidare till nya lokaler med nya chefer, jag har pirr... Vet inte om jag tycker att detta är bra.
Grabbarna är fortfarande sjukt upptagna & mitt hjärta försöker läka men det går inte så bra när jag stöter på dig här & där.

Ta hand om er & ni vet vart jag finns...
på jobbet! ;0)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar