måndag 10 oktober 2011

tråkdag!

En natt med migrän var inte igår...
Sen jag började träna så mkt så har migränen försvunnit. Men igår kom den på besök.
Jag kände redan vid lunchtid att den kom smygande men jag jobbade några danspass på eftermiddagen & sedan var det seriepremiär.

Men det fick jag sota för när jag kom hem! En snabb dusch sedan däcka med mörker & absolut tystnad. Men den försvann aldrig.. så imorse var det ett tungt huvud som gick upp och faktiskt gick till jobbet. Dumt jag vet.. Men men. En förmiddag med en ny pojke som ropade efter sin mamma var 5:e minut... Barnen var högljudda eller så tyckte jag bara det. Så vid 13.30 gav jag upp och gick hem. Nu har jag sovit 2 timmar och den är borta!

Istället har jag fått ett stort sug efter choklad!!!
Det är nästan ohållbart, åt en mandarin men det blev nästa värre.

Så nu tänker jag laga mat så jag blir av med det värsta suget!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar