fredag 7 oktober 2011

veckans klagan!



  • Ingen egentid!


  • just idag är jag sugen på allt jag inte bör äta under den här månaden & då har det bara gått en vecka.


  • konflikter på jobbet... antar att halva personalstyrkan "älskar" mig & resten "hatar" mig.


  • många kvällsmöten...


  • shoppingsugen


  • Mamma har valt att boka resa under julen, kusinerna med... Jag som älskar julen har nu ingen familj att fira med. Därav har jag heller inte pratat med min mamma på en vecka.


  • 2 dödsfall! HATAR SORG!


  • gick från tandläkaren idag med 1 hål & 2 nya tider inbokade.


  • Fick en liten tjej att börja gråta under vårt första danspass tillsammans.


  • knappt sett någon av mina vänner..


  • fick besked att jag måste bekosta låsbytet på lägenheten trots att det var förra ägaren som gav mig endast 2 nycklar. SKIT SKIT SKIT!!!


  • jag äter alldeles för lite mat!


  • Staden är fortfarande upptagen!!!

Tack för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar